87.592 vacatures

FAQ

Hoe vraag ik een nieuw wachtwoord aan?
Je drukt op de button "vergeten". Vervolgens krijg je van ons een e-mail waarin we je verzoek bevestigen. Klik in die mail op de ingevoegde link "nieuw wachtwoord aanvragen".  Je ontvang je (ter verificatie) van ons een tweede mail met daarin je nieuwe wachtwoord. Let op dat je bij het kopiëren en plakken van je nieuwe wachtwoord in je account niet per ongeluk een spatie aan het einde meeplakt.

Kan ik mijn wachtwoord aanpassen naar mijn eigen voorkeur?
Jazeker. In je account kun je dit aanpassen, ook naar je oude wachtwoord als je dat wenst. Dit doe je via deze link. Vul bij "wachtwoord wijzigen" je nieuwe wachtwoord in en herhaal het nog een keer in het veld erna.

Is JOOF echt gratis? Betaal ik helemaal niets?
Het handmatig plaatsen van vacatures is inderdaad volledig gratis, de respons uiteraard ook. Je plaatst je vacature(s), wij sturen je de sollicitaties, inderdaad, gratis. Hou er wel rekening mee dat wij de vacatures die gratis geplaatst worden niet sponsoren. De vacature is zichtbaar op ons platform, maar wordt niet meegenomen in gesponsorde content en promoties.

Vacatures automatisch plaatsen en promoten.
Vacatures die extra aandacht behoeven kunnen we doeltreffend promoten. Dit gaat per CPC of CPA. De vactures worden dan via XML automatisch op ons platform geplaatst en gepromoot. Daarnaast worden zij meegenomen in onze jobalerts. De sollicitaties gaan altijd via jullie eigen sollicitatieformulier op de eigen werkenbij site en de gegevens belanden in jullie eigen ATS systeem. Wij leveren voor elke klant maatwerk. Voor meer informatie over de mogelijkheden kun je contact met ons opnemen via 073 202 0022.

Ik krijg geen bevestigingsmail bij aanmaak van een account, wat nu?
Waarschijnlijk komt de bevestigingsmail in je SPAM. Zet de domeinnaam JOOF.nl voor de zekerheid weer terug op de whitelist. Lukt het nog niet? Stuur ons een bericht met je bedrijfsnaam, je naam en e-mailadres. Wij voegen je vervolgens toe.

Ik wil een ander e-mailadres en contactpersoon aan mijn account hangen. Hoe werkt dat?
Stuur ons een bericht met je bedrijfsnaam, je naam en e-mailadres. Wij voegen je vervolgens toe. Je kunt natuurlijk per vacature wel een ander contactpersoon en e-mailadres invoeren.

Waarom moet ik inloggen met mijn e-mailadres?
Je ontvangt van ons iedere 3 weken een e-mail met het verzoek te bevestigen of de huidige zoekopdracht nog open staat. Als je dit bevestigt, dan zetten wij je zoekopdracht automatisch weer bovenaan! Wij hebben je e-mailadres dus nodig om contact met je op te kunnen nemen, verder doen we er niets mee.

Waar staat de naam JOOF voor?
JOOF is een afkorting van Job Offer.

Staat je vraag er niet tussen?

Stuur ons een bericht.

Wil je meteen de nieuwste vacatures zien?

Maak een Jobalert aan en ontvang de nieuwste vacatures in je mailbox

Jobalert aanvragen
Hoe werkt het? Joof Jobalert